Интернет-магазин спортивной одежды и обуви

Все для экстремальных видов спорта и активного отдыха: сноубординг, кайтсерфинг, виндсерфинг, дайвинг, гидроодежда, спортивная одежда, очки, маски и многое другое…
  • Телефон:
    (050) 60-30-100
    (098)4-63-63-63

Режим работы:
    с 10:00 до 20:00
    7 дней в неделю

Непальські хроніки. Частина 2

29 березня 2018 р 23:23 Джомсом, Мананг - Непал Листопад 2017

Відтворювати хронологію походу довелося з пам'яті, так як щоденник, який я вела на стільниковому загубився. Але ці спогади, такі глибокі і унікальні, що пам'ятаю практично кожен день досконально, крім цін і цифр. Відтворювати хронологію походу довелося з пам'яті, так як щоденник, який я вела на стільниковому загубився

Отже по днях. Як все було. Невелика карта походу і місця, де ми зупинялися я зазначила червоним.

Квиток на автобус з Катманду до Бессісахара ми купили за день до. Автобус був місцевий з туристами. Все непальські автобуси специфічні і кількість людей сильно перевищує кількість місць. Спочатку від'їхавши з Катманду деякі місця були порожні. Але поступово стали заходити непальці і чим далі ми їхали, тим більше людей з'являлося. Спочатку водій включив місцеву музику дуже голосно, щоб чули всі. Це було 3 пісні, які постійно повторювалися. Причому через годину мені навіть стали подобатися пісні, щось в стилі непальського року. Якщо таке взагалі є. Після мабуть йому набридла музика або непальці попросили, він поставив індійське кіно. Дуже давно я один раз дивилася якийсь уривок якогось індійського фільму і це було щось з чимось. Вообщем кіно було настільки захоплюючим, що його дивилися всі. У мене не було сил дивитися, я вирубувалися і тільки моментами відкривала очі, а там щось в стилі один удар ногою триває 5 хвилин, видаючи безліч звуків і раптом вибігає його дівчина і починає щось кричати ... весь фільм це постійні розбірки з купою емоцій і тривалими «спецефектами», якщо ви розумієте про що я. Всі індійські фільми цим характерні. Їхали ми десь годині 7. Автобус нас висадив в Бессісахаре, але ми планували зупинитися в Бхульбуле і почати трекінг звідти. Буквально через 10 хвилин водій іншого автобуса до Бхульбуле говорить їмо і ми їмо. Бхульбуле - це невелике селище, де близько 10 будинків, з яких 5 це гестхауса. Ми запитали ціну в одному, потім в іншому і в підсумку заселилися. Добу стояли щось в районі 100-200 р з людини, взагалі дешево.

Поїсти коштувало приблизно стільки ж. Причому у всіх гестхаусах або лоджах, що одне і теж, просто в горах, вони як правило називаються лоджій, завжди є їдальня або кафешка, де можна поїсти. Магазини були в стилі, ДЕРЯВЯННИЕ стіл і на ньому печеньки, шоколадки та горішки і ціни не сильно дорожче ніж внизу, так як транспорт доїжджає до цього села. Воду також купити можна було без проблем тут. Спали ми в спальниках і ховалися ковдрами, незважаючи на те що висота невелика всього 820 м, в лодже були великі щілини і все це продувають і було дуже холодно вночі.

2 день

Вранці я поснідала вівсяною кашею з бананом і стала налаштовувати трекінгові палки. І сталося щось неприємне, одна палиця зламалася, точніше ми її так налаштували, що вона перестала кріпиться, а час ішов і в підсумку я пішла з однією палицею. Взагалі палиці, куплені в Непалі за 700 рублів, якості соотвествуещего ціною, так що це було не дивно.

Шлях був не дуже приємним, так як ідеш по дорозі, по якій їздять місцеві байкери і позашляховики, ну автобусів вже немає тут. І від цього дуже пильно і немає чистого гірського повітря. Взагалі дорога йде до Мананг, по якій їздять машини, але моментами можна йти з головної дороги і йти стежками по лісі або по схилах гір. Приблизно в день ми проходили близько 15 км. Десь більше, десь менше. Висоту набирали поступово, щоб не зіткнутися з горняшка.

Перед Bahundanda був досить крутий підйом, де довелося потіти. Цей момент я запам'ятала. Дуже колоритний дідусь непалець. Взагалі місцеві дуже привітні і коли я хотіла зробити фото, мені завжди позували.

Діти тут дуже милі, бігають безтурботно то туди, то сюди.

Після зробили невелику перерву в Bahundanda і пішли далі. Місцевий хлопець несе вантаж. Взагалі в Непалі все трудоголіки. Чи не бачила людей в горах, сидять склавши руки.

Зупинилися в Ghermu на 1130 м. Тут є водоспад, до якого йти від села хвилин 40 приблизно. Ми перейшли через місток і далі йде стежка до водоспаду.

На містки зустріли місцевих дітей, які поверталися зі школи.

Одна дівчинка подарувала мені квітку, посміхнулася і сказала Намасте, що означає Привіт.

Намасте, Непал, я так довго тебе чекала і тепер я тут.

Водоспад варто того, щоб до нього дійти. Провели там не менш години, дуже атмосферний місце. На містку через річку непальці сушать одяг.

3 день

Часом у нас ділилися думки, хтось хотів йти більше в день, хтось не хотів поспішати, але зазвичай ми знаходили компромісне рішення. Нас було 5 чоловік і врешті-решт ми могли поділитися. До речі бачила чимало самотніх мандрівників на маршруті і дівчат в тому числі. Далі дорога стала більш мальовнича. Ми йшли по стежці, де не було машин і навколо відкривалися види на рисові поля. Перший раз я побачила рисові поля, вони були просто величезних розмірів і ще на висоті.

Наступна зупинка Tal 1600 м.

Невелике селище, де досить лоджей. І вже починаючи з Ghermu ми платили тільки за їжу. Тобто ми зупинялися і житло було безкоштовне, з урахуванням того що ми снідали і вечеряли в цьому місці. Виходило приблизно 400-500 р в день не більше. Жити в горах виявилося дуже недорого. В Tal теж є водоспад хвилин в 30 від селища. Дорога до нього це безліч сходинок дуже моментами дуже маленьких.

Не такий масштабний, як в Ghermu, але якщо є час, то можна сходити.

А так як ми виходили рано вранці і приходили в наступну точку в обід, то час було завжди.

4 день

На шляху трапляються туристи з усього світу від Аргентини до Австралії. З деякими ми спілкувалися, все дуже привітні і завжди готові допомогти. Загубитися на маршруті просто неможливо. Стежки чіткі і їх всього дві: одна головна, інша альтернативна.

В один день я сходила альтернативної стежкою, і після мої ноги не хотіли йти. Це був дуже крутий підйом в одне село з великою кількістю сходинок і після спуск на головну стежку. Тобто, як виявилося, ця стежка не робила шлях коротше, а тільки вела до парочки оглядових майданчиків на рисові плантації.

Подивилися побут місцевих з верху, кожен при ділі і робота в горах нелегка. Ноги конкретно забивалися моментами, у мене, як завжди, була мазь бодяга і впевненість в своїх силах. Дійшли до Timang 2350 м. Це був прекрасний день, ми заселилися в лоджи, де була мансарда з видом на гори, на Манаслу. І в цей день ми познайомилися з англійцями, братом і сестрою, з якими надалі зустрілися в Мананг. Я стала намагатися фотографувати зоряне небо.

Все мені допомагали, хтось загороджував світло від ліхтарного стовпа, який заважав, хтось світил ліхтариком, хтось приносив імбирний чай. Це був прекрасний вечір в горах, ми сміялися, пили імбирний чай, робили фотки, розмовляли. А ще я згадала, що в обід мені принесли Нудл суп, це суп з локшиною, так локшина була доширак. А я не їм таке і я стала пояснювати щоб мені зробили нормальний суп, в результаті принесли просто лапшу з овочами, але вже нормальну. Більше Нудл суп я не замовляла.

5 день

З кожним днем ​​дорога ставала красивішою і майже всюди можна було вибрати йти по дорозі або по альтернативної стежці по лісі, наприклад. Обожнюю гірські пейзажі на світанку, коли сонце тільки сходить і світло лягає на гірські піки.

Снігові верхівки гір відкривалися, то з одного боку, то з іншого. Ноги вже звикли до постійних переходах. М'язи зрозуміли, що відпочинку їм не бачити і йти було легше.

Моментами ми ділилися, хтось йшов швидше, хтось повільніше, хтось по одній стежці, хтось з іншої і ми домовлялися чекати один одного в кінцевій точці. І хто приходив першим шукав лоджи. Часто на шляху траплялися зграї овець або баранів, яких доводилося пропускати всім.

Іноді зустрічалися невеликі водоспади, або потоки води стікають з гір.

Chame - найбільша село після всіх, де ми зупинялися до. Тут не 10 будиночків, а раз в 5 більше. І вибору лоджей теж більше. Ми встали в лоджах за річкою, де була мансарда з видом на гори.

Це було приємним бонусом, можна поїсти і понаслаждаться видами одночасно, не треба далеко йти. Був вільний час і ми погуляли по сосновому лісі, який тут досить великий.

6 день

Цей проміжок шляху був досить довгим і важким. Але і види відкривалися неймовірно красиві. Проходили каньйони. Де можна побачити міні водоспади або попити з них води.

Йшли ми до верхнього Пісанга. Спочатку дійшли до Нижнього, потім починається крутий підйом в гору. Зупинилися в лоджи на горі, де був дуже сильний вітер.

Дахи всіх лоджей обкладені камінням. У нас були веселі лоджи, можна сказати з картонними стінками, де було чудово чутно що роблять наші сусіди. Нашими сусідами були канадець і австралієць, яких ми потім назвали молодчиками. Тому що вони тільки закінчили коледж і мабуть на батьківські гроші вирушили в гори.

7 день

До Мананг можна йти верхньої стежкою, яка більш складна, але і більш красива або нижній по дорозі і попід лісом, де немає сильних підйомів, але і шлях більш тривалий. На той момент я трохи втомилася і йшла нижньої стежкою.

Машин було небагато, тільки парочка позашляховиків, а види були фантастичні. Було таке відчуття, що шматочки природи з різних країн зібралися всі в одному місці в Непалі. і ти йдеш і просто до нестями закоханий від всього, що відбувається. Кожні 5 хвилин мені хотілося зробити фото, щоб це залишилося зі мною ... запам'ятати цей шматочок, цю частину гірського світу. Напевно цей день шляху мені здався найкрасивішим на види і був неймовірно сильний вітер, так як дуже багато відкритого простору, по якому треба було йти. А я просто обожнюю сильний вітер і мені було вдвічі добре-) У Мананг прийшли вдень і почалася проблема з житлом. Тут не було житла за їжу і ціна житла була дешева тільки в тому випадку, якщо ти снідаєш і вечеряєш в цьому ж місці. Але ціни на їжу були в два рази дорожче, ніж у всіх попередніх місцях. Тобто сніданок і вечеря стояли близько 800 р. Причому я знайшла дешеву кафешку, де поїла, а після ми дізналися про цей нюанс, що якщо не є в лодже то ціна житла не 200 р з людини, а рази в 3 більше. Ми сходили до озера Гангапурна, яке знаходиться в 30 хвилинах від Мананг і там зустріли наших англійців.

Миша або Майкл, але ми його називали Мішею вирішив скупатися в озері на 3600 м. Це було весело, він забіг і вибіг і сказав, що йому вистачить. Попалася в кадр колоритна місцева конячка і парочка яків.

Увечері англійці нас покликали в кіно. Виявляється на 3500 в Мананг є кінотеатр, з пічкою і чаєм і навіть попкорном. Дивилися ми «Сім років в Тибеті» англійською з субтитрами. До цього я разів зо два пробувала подивитися цей фільм і в мене не вистачало терпіння, занадто він здавався тягомотно. А тут я так перейнялася фільмом, що не могла відірватися. Кожна фраза англійською впивалася в мій мозок і я все розуміла. До сих пір пам'ятаю весь фільм повністю, до дрібниць. Після у нас була одна велика проблема з житлом. Так як, то яке ми знайшли було дороге, потрібно було терміново шукати інший варіант.

8 день

Один учасник нашої експедиції сильно захворів і з Мананг поїхав назад на транспорті вниз. Взагалі на висоті проявляються всі хронічні захворювання, які є. У мене був сильний нежить, який не припинявся. У кого-то починає нити горло, у кого-то кашель. Вранці ми знайшли інше житло, набагато дешевше. Точніше ми платили там тільки за їжу. Правда туалет і душ був на вулиці. І в ніч вода перетворювалася в лід. Наприклад воду для чищення зубів потрібно було набирати заздалегідь. Але і їжа тут була недорога. Вид з нашого гестхауса, за цим столом ми їли на висоті 3500 м.

Один раз я вирішила помити голову і гаряча вода закінчилася. Після цього у мене заболіло горло. Рятував тільки тигровий бальзам, який я використовувала кожен день. Один день у нас була днювання. Також хочу відзначити що Мананг- великий селище, вважається навіть містом. Тут є все, я купила тут другу трекинговую палицю.

9 день

Так як на Тілічо я не пішла за збігом обставин, ми вирішили йти на Ice lake 4600 м. Взяли з собою англійця Мішу і вирушили в дорогу. А шлях був нелегкий, підйом був від Шлюби і до самого озера.

Моментами думали, що все фініш, а немає ще метрів 500 вгору. І ці 500 метрів ох як нелегко давалися. Тому що висота була велика і дихалка збивалася постійно.

По дорозі до крижаного озера є кафешка на висоті 4200 десь. Туди завозять їжу на кониках. Асортимент невеликий, а ціни великі.

Саме озеро не справило особливого враження, зате шлях до нього був неймовірно красивий на види. Мені більше сподобалося пересохле озеро до нього. Відкривався масив Аннапурни з різних сторін у всій красі. На озері був дуже сильний вітер і довго перебуває там ми не стали.

З'їли снікерси і пішли назад. На зворотному шляху наш англієць вирішив піти за компанією іноземців з якоїсь нової стежці і ми за ним. Виявилося, що це не стежка взагалі, точніше це стежинка протоптана яками. Якская стежка, так я її назвала. Йти по ній було абсолютно неможливо. Ми ще були без трекінгових палиць. І десь доводилося котиться вниз, практично сендбордінг, тільки на своїх ногах. Схил був піщаний з колючками. Всі брудні і пітні ми спустилися абияк, наш англієць сам був не радий такій «стежці» і більше ми його не бачили.

10 день

До Як-Харки ми йшли удвох, так як двоє з нашої компанії ходили до Тілічо і втомилися, а ми вже не могли знаходиться більше в Мананг. Після Ice lake дихати було легко на висоті і набирали ми її поступово, тому ніяких ознак гірської хвороби у нас не було. Шлях пролягає по горах і виглядає у вигляді вузьких стежинок місцями проходять по сипухе. Висота тут вже пристойна і ніяких машин нема і доріг власне теж, вони закінчуються на Мананг. Види відкриваються на гірські масиви з усіх боків. І тут ти залишаєшся наодинці з горами в повному мовчанні, в повній тиші. Побачили компанію велосипедистів французів похилого віку, які дуже бадьоро піднімалися на двох колесах. Вони ще нам щось сказали, нібито агов дівчата і поїхали далі. Виявляється це часта практика для іноземців заїхати на велосипедах і спуститься з найвищого пішохідного перевалу в світі.

Як - Харка є невелике селище з десятка будиночків, де тільки гестхауса. В одному з них ми заселилися, причому тут вартість за добу невелика і не треба шукати довго житло.

Наші лоджи виглядали у вигляді дерев'яного будиночка з щілинами звичайно, але тут не задувало. Ковдри були всюди, у всіх лоджах, де ми зупинялися. Десь мені вистачало спальника, десь ховалася ковдрою додатково. Ціни на їжу цілком стерпні, не дорожче, ніж в Мананг, але вибір менший. Ну я зазвичай брала або рис з овочами, або макарони з овочами. Один раз спробувала бургер з м'ясом яка і мені не сподобався. М'ясо якесь жирне і не смачне. Більше м'ясо не їла. І стратегічний запас шоколадок був завжди. Ціни на шоколадки тут дорожче, ніж в Мананг, так що є сенс придбати заздалегідь їх. На висоті багато водних станцій. Коштує це дешевше ніж пляшка води, але потрібно мати порожню ємність. Увечері до нас приєднався Серьога. Він подумав і в той же день що і ми пішов з Мананг тільки пізніше і прийшов на годину пізніше нас. І ми гуляли, фотографували околиці і чекали продовження, чекали Торонга Ла.

11 день

Шлях з Як-Харки до Торонга Педі непростий. Це протяжні вузькі стежки по сипухе. Тут туристи йдуть низками один за одним і утворюються черги, тому що стежка одна і десь доводиться когось пропускати або чекати. Види не скажу що красиві, тому що потрапляєш в місце, оточене з усіх боків гірськими схилами і саму Аннапурну вже не видно. Багато хто йде відразу в базовий табір Торонга Ла. Але ми, прочитавши відгуки різних туристів в інтернеті, вирішили зупиниться в Торонга Педі на 4450 м.

І на наступний день ми мали дуже важкий перехід і великий набір висоти. На Торонга Педі є дуже затишна кафешка, де союірается велику кількість туристів. Тут дуже смачна випічка. Ми всі взяли всяких булочок, одна плюшка в три рази більше звичайної в місті, а й варто правда в 3 рази дорожче. Ціни на їжу дорожче, але коли ти на такій висоті, відмовляти собі в їжі точно не варто. Днем до нас прийшла Олена, вона вирішила не зупинятися в Як-Харке, а йти одразу до Торонга Педі. Увечері за бесідами ми розбовталися з малазійцем і стали грати в Дженга. Він виявився той ще профі і ми постійно програвали, після до нас приєднані ще непалець. Через годину в кафешку заносять чоловіка середніх років на носилках. Всі починають копошиться біля нього, несуть гарячого чаю. В результаті виявилося, що в базовому таборі йому стало погано і це була його друга спроба перейти перевал. На вигляд він був міцний і здоровий, але знову ж таки це на вигляд. Після цього Катя так і не змогла доїсти свій бургер, апетит пропав у всіх, але я свій з'їла. Тоді і зараз я вважаю, що все дуже індивідуально, ти не знаєш як твій організм поведеться на великій висоті, але настрій дуже важливий. Людина може багато чого, якщо він цього дійсно хоче. Він може переступити через біль, паніку, страх і йти далі. Ніч я не спала. Боліло горло, закладало ніс, дихати було некомфортно. Але я знала тільки одне, що назад шляху немає, тільки вперед.

12 день

Ми вірішілі НЕ йти в ніч, а стартуваті рано вранці. Так як в ніч, дуже холодно і ми прикинули, що за часом ми встигнемо перейти перевал і дійти до Муктінатх завидна, зате не буде здихати від холоду на перевалі вночі і зможемо отримати насолоду від гірської красою. Я вважаю, це було найправильнішим рішенням за час нашого треку. За два дні до у мене трапилася неприємність з Трекінгові черевики, вони стали моторошно натирати і зносилися і я їх викинула і вирішила йти в трекінгові кросівках. Одягла два теплих носка, звичайно, ноги замерзали, але було терпимо. Висунулися ми десь в 6 ранку, вже було світло і по ранковому прохолодно. Перша година ноги мерзли, після виглянуло сонечко і стало не просто тепло, навіть жарко. Через дві години я зняла куртку. В горах сонце світить дуже сильно, йти без окулярів неможливо. Мої зламалися і я взяла запасні Серьогін окуляри. По дорозі робила фото, хоча руки мерзли, дихалка збивалася, але я не могла не сфотографувати все, що відбувається навколо.

Ці масштаби їх не передати у фотографіях, їх треба бачити. Снігу на висоті практично не було. Вітер був сильний і руки мерзли, соплі текли постійно. Але найважче для мене було йти повільно, як черепаха. А по-іншому не можна, після 5000 повітря мало і дихалка збивається відразу ж, якщо починаєш йти швидко. Або потрібно просто знайти свій темп, в якому йти комфортно. Але так як у мене постійно закладало ніс і боліло горло, я не могла знайти темп. Я йшла і зупинялася. Потім знову. І кожен раз думала ну коли ж ... коли ж буде перевал. У якийсь момент у мене з'явилася компанія у вигляді непальського портеру. Він ніс чийсь рюкзак і ми йшли з однією швидкістю. Мені було навіть приємно йти не однієї, тому що попереду і ззаду нікого, всі були дуже далеко. Вже на підході до табліке Торонга Ла вибігає Катя, вона прийшла трохи раніше за мене, і щаслива обіймає і каже: «Ми зробили це!». Вона більше всіх не вірила, що зможе. Моментами думала взяти портеру на перевал, але в підсумку пішла сама з рюкзаком. На перевалі є кафешка з найдорожчим чаєм, але це того варто. Взяли чаю і з'їли шоколадки. Потім стали робити фотки, стрибати і танцювати.

У мене відразу з'явилося стільки сил. І дихання відновилося навіть, але трошки заболіла голова. Це був знак що пора, треба йти вниз. Дорога вниз крутіше ніж вгору. Це теж сипуха, але більш крутий схил і коліна конкретно втомлюються. Але для мене будь-який спуск простіше, ніж підйом і ноги мої натреновані сноубордом дуже добре. Так що ми з Серьогою практично збігали вниз по сипухе, десь допомагаючи трекінгові палки. У Мананг я купила собі ще одну палицю, так як моя перша зламалася. І це було правильним рішенням. З одного палицею йти незручно і ноги забиваються більше. Каті було важче, вона боялася схилу, боялася, що полетить далеко. Весь шлях я робила фотографії, намагаючись передати красу навколо.

Висячий міст після Торонга Ла був найстрашнішим мостом для мене. До цього я пройшла близько 10 мостів не менше, але тут мені було страшно йти, провис дуже великий і під тобою порожнеча.

Спустившись ми поїли в селищі перед Муктінатх і, не поспішаючи, пішли далі. Найстрашніше було пройдено і зараз час не грала значення. У Муктінатх ми прийшли до вечора, але завидна. Олена вже знайшла житло для нас. Ми успішно заселилися, помилися і пішли відзначати сьогоднішній день в кафешку. Хтось узяв алкоголь, хтось чай, я взяла імбирний чай і яблучний пиріг, то що любила найбільше. Імбирний чай і масала чай мої два фаворита. Ну, а яблучний пиріг був поза конкуренцією.

13 день

На наступний день Серьога поїхав в Покхару на автобусі від Муктінатх. Так, тут вже ходять автобуси. Ми вирішили дійти пішки до Джомсона через Лупру. Зробити, так би мовити, останній ривок. І я спочатку думала йти до Джомсона пішки. Шлях до Джомсона виявився нелегкий. Після підйому на один з пагорбів, з якого ми побачили один з восьмитисячників Дхуалагірі, почався постійний спуск.

Причому стежка була по сипухе, ще крутіший, ніж після Торонга Ла. Ноги втомлювалися, але спуск мені завжди легше і я просто збігала вниз, контролюючи швидкість трекінгові палки. У підсумку ми розділилися. Катя йшла повільно і ми домовилися чекати внизу. Перейшовши через місток, трохи пройшовши з'явилася Лупра. Селище виглядає абсолютно не туристичним. Я не бачила жодної таблички з гестхаусах, але напевно є, так як інші хлопці зупинялися тут. Але місце не особливо приємне, і не сказати що красиве. Виглядає як після бомбардування. Поїли, дочекалися Катю і пішли далі по пересохлої річки, як нам сказали місцеві. Насправді стежка йде по схилу гори, але там великі перепади і по річці йти було простіше. В цьому була своя принадність. Все виглядало мертвим, як ніби на планеті трапився апокаліпсис і ми залишилися одні в живих.

І ось ми йдемо по пересохлої річки. Величезні простори навколо і нікого крім нас. Зрештою стали з'являтися позашляховики і мотоцикли. І навіть автобуси, які прямували з Муктінатх. І дорога стала дуже курній, точніше річка. І тут я бачу позашляховик з кузовом і витягую руку, точніше палець, щоб застопити його. І він зупиняється. Ми сідаємо в кузов, кидаємо рюкзаки і їмо. Це був третій раз, коли я щось стопа, але точно найкрутіший. У підсумку нас довезли до Джомсона. Тут ми знайшли гестхаус, туристів тут практично не було, мабуть тому що багато зупиняються на іншій стороні Джомсона. Є старе і нове місто. Ми зупинилися в новому, де житло було дорожче. Але ми так втомилися після довгого переходу, що зупинилися в третьому варіанті, який був дешевше перших двох і далі не стали шукати. Пам'ятаю тут мені дали жахливо гострий Момо - це як пельмені, тільки замість м'яса різна трава, іноді буває курка. Але тут трава була моторошно гостра, горіло все кілька годин по тому. Більше Момо я не їла. Увечері купили квитки до Покхара.

14 день

На наступний день автобус відходив рано вранці. Їхали весь день. Дорога місцями жахлива. Автобус проїжджає в сантиметрі від обриву, мені було моторошно страшно і моментами хотілося не знати, що відбувається зовні, але я сиділа біля вікна. Приїхали в Покхару вже затемна і заселилися в заздалегідь заброньований хостел. У нас була жіноча кімната на чотирьох з душем і туалетом в номері. Про що ще можна мріяти!